Szanowni Studenci,
Poniżej przedstawiamy Bazę Pracodawców, przygotowaną specjalnie na potrzeby niniejszego projektu. Baza ta powstała w oparciu o wyniki ankiet przeprowadzonych wśród Studentów/ek Politologii WSFiZ kończących kształcenie w roku akademickim 2017/2018.
JAK APLIKOWAĆ NA STAŻ?
- Zapoznać się Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
- Wybrać z bazy przedsiębiorców firmę, staż, którego założenia będą zgodne z Państwa oczekiwaniami oraz wybraną ścieżką zawodową.
- Zgłosić swój wybór wypełniając załącznik nr 5 do Regulaminu – Wniosek o staż oraz składając go wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami w Biurze Projektu.
BAZA PRACODAWCÓW
JELLINEK Ryszard Jellinek
ADRES SIEDZIBY:
ul. Grzybowska 37A, 00-855 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Agencja interaktywna, reklama na Internecie, tworzenie stron internetowych
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Grzybowska 37A, Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział marketingu
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Osoby zorientowane w środowisku internetowym, dobrze obsługujące komputer, posiadające zdolność tzw. lekkiego pióra
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- wykorzystywanie potencjału mediów interaktywnych do powiększania znajomości marki produktów;
- zarządzanie społecznościami interaktywnymi poprzez pisanie, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, w tym także prezentowanie firm i marek w mediach społecznościowych;
- kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych;
- umiejętność posługiwania się narzędziami SEO
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- pisanie tekstów reklamowych
- prowadzenie kont firmowych na portalach społecznościowych
- współpraca z działem sprzedaży
- kontakt z klientami
- tworzenie tekstów sprzedażowych i ofert zgodnie z wytycznymi
- prowadzenie działań SEO
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
- Stażysta zapozna się z pracą agencji internetowej, pozna techniki pracy, nauczy się obsługi narzędzi marketingowych,
- stażysta po zrealizowaniu stażu będzie posiadał wiedzę niezbędną do podjęcia pracy na stanowisku młodszego specjalisty ds. marketingu lub młodszego copywritera,
- ma podstawową wiedzę o istocie politologii i jej relacjach do innych nauk społecznych,
- ma wiedzę z różnych dyscyplin nauk politycznych, którą może wykorzystać do rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości,
- potrafi samodzielnie pozyskiwać dane niezbędne do wykorzystania wybranych teorii i koncepcji politologicznych w analizie zjawisk i procesów społecznych i politycznych,
- wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej (sprzeczność, konflikt, negocjacje),
- umiejętnie identyfikuje problemy społeczno-polityczne pojawiające się w pracy zawodowej oraz ich wpływ na relacje społeczne,
- prawidłowo identyfikuje i hierarchizuje problemy zawodowe i umiejętnie rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku,
- potrafi odpowiednio zbudować listę priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych w sferze aktywności społecznej i politycznej,
- przejawia kreatywność oraz inicjatywność w działaniu.
PROFESSIONAL TRADE Paweł Jaskowiak
ADRES SIEDZIBY:
ul. Zamenhofa 65, 20-453 Lublin
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Reprezentacja holenderskiej firmy NewStar na rynku Polskim oraz Europy Wschodniej.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Zamenhofa 65, 20-453 Lublin / Home office
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział marketingu i handlu
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Samodzielność w działaniu, średnio zaawansowany angielski, znajomość Excela na poziomie średnim (umiejętność posługiwania się formułami).
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- Doświadczenie w handlu międzynarodowym, tj. w zarządzaniu marką na obcym rynku, zarządzanie sprzedażą, łańcuchem dostaw, poznanie technik opracowywania kampanii marketingowych, poznanie branży AV/IT i kontakt z największymi markami typu Samsung, LG itd.;
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- analiza sprzedaży,
- tłumaczenia materiałów marketingowych,
- edycja cenników, mailing,
- pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
- uczestnictwo w eventach, targach, wystawach.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Sposobność na zdobycie doświadczenia w nowoczesnym handlu zagranicznym, docelowo możliwość zdobycia stałego zatrudnienia w firmie międzynarodowej.
On Board PR sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Public Relations. Firma doradcza z obszaru PR w Polsce, tworzy międzynarodową sieć ECCO Networks. Zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferuje strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management, Issues Management oraz Public Affairs.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo, 40 pracowników
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział Corporate & Consumer Communication oraz Healthcare Communications, obszary PR: komunikacja korporacyjna, konsumencka, kryzysowa, kampanie edukacyjne, CSR.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
4
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Samodzielność, pro-aktywność w działaniu, ownership. Otwartość na współpracę z różnymi osobami i zespołami. Mile widziane umiejętności związane z przygotowywaniem researchy oraz prostych analiz, a także tworzenie treści - media i social media.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- Taktyka i narzędzia komunikacji z różnymi grupami odbiorców;
- Przygotowanie contentu do komunikacji;
- Zasady współpracy z dziennikarzami i influencerami;
- Zasady tworzenia strategii komunikacji oraz planów komunikacyjnych w różnych obszarach komunikacji - w szczególności korporacyjnej i konsumenckiej;
- Zasady planowania i prowadzenie komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Praktyczne umiejętności w powyższych obszarach.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udział w pracach zespołu komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej, healthcare,
- udział w tworzeniu contentu dla dziennikarzy i inlunecerów (komunikatów, komentarzy, raportów, opinii, etc.),
- przygotowywanie researchy i analiz komunikacyjnych,
- udział w tworzeniu strategii komunikacji oraz planów komunikacyjnych,
- asystowanie przy prowadzeniu relacji z dziennikarzami, influnecerami,
- praca na rzecz wewnętrznych projektów i inicjatyw prowadzonych przez Grupę On Board Think Kong,
- współpraca z różnymi zespołami w ramach Grupy (digital, social media, SEO, studio graficzne). W wybranych projektach również agencjami z międzynarodowej sieci ECCO Communication Network, do której należy On Board PR.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
4 miesięczny staż w jednym z wybranych zespołów (komunikacja korporacyjna, konsumencka, healthcare) z możliwością współpracy i wsparciem działań zespołu strategii, new business, komunikacji marketingowej. Bieżąca współpraca z wybranym konsultantem - liderem zespołu, pełniącym rolę mentora dla osoby rozpoczynającej staż. Po rozpoczęciu współpracy rozmowa otwierająca (określenie zadań i oczekiwań). Bieżący feedback w trakcie współpracy. Możliwość pracy przy różnorodnych projektach i zadaniach. Współpraca z ekspertami w kluczowych obszarach komunikacji PR i social media.
Założenia stażu:
- stażysta/ka zdobędzie wiedzę z różnych dyscyplin nauk politycznych, którą może wykorzystać do rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości,
- będzie potrafił/a prognozować zjawiska i procesy społeczno- polityczne z wykorzystaniem wybranych metod i narzędzi,
- prawidłowo zidentyfikuje i zhierarchizuje problemy zawodowe i umiejętnie rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku,
- będzie potrafił/a odpowiednio zbudować listę priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych w sferze aktywności społecznej i politycznej,
- będzie potrafił/a sformułować odpowiednie rozstrzygnięcia wybranych problemów społeczno-politycznych,
- posiądzie umiejętności postrzegania rzeczywistości w jej interdyscyplinarnym wymiarze,
- będzie przejawiać kreatywność oraz inicjatywność w działaniu.
TOKANTIS Edyta Sokół
ADRES SIEDZIBY:
ul. Inowłodzka 5, 03-237 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Działalność agencji marketingowych, organizacja spotkań firmowych, konferencji i targów, sprzedaż materiałów reklamowych z zakresu elektroniki, telekomunikacji, druków reklamowych etc.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Inowłodzka 5, 03-237 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział obsługi klienta korporacyjnego
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Mile widziane prawo jazdy kat. b, znajomość języka angielskiego, ewentualnie innych języków obcych.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- rozwój umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych. Umiejętność wartościowania pracy i klasyfikacji obowiązków. Umiejętność działania zespołowego.
- poszerzanie kompetencji w zakresie przygotowania ofert handlowych, dokumentacji przetargowej, oficjalnej korespondencji;
- poszerzanie kompetencji z zakresu wystąpień publicznych;
- ćwiczenie zastosowania w praktyce PR produktów i usług, technik promocji, zarządzania informacją, oraz komunikacji politycznej.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wdrażanie zasad organizacji pracy i wartościowania zadań począwszy od najprostszych działań,
- pomoc pracownikom firmy w realizacji bieżących działań i projektów, w tym w szczególności: pomoc w opracowywaniu dokumentacji przetargowej dla instytucji rządowych i pozarządowych (na terenie UE); pomoc w opracowywaniu ofert i prezentacji handlowych, m.in. pod kątem poprawności i spójności wizerunkowej zgodnej z polityką firmy - także dla środowisk międzynarodowych,
- aktywny udział w planowaniu i wdrażaniu komunikacji z klientem
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Uczestnictwo w pracy Agencji. Zdobywanie wiedzy o strukturach społeczno-politycznych, zasadach ich funkcjonowania i ich systemach wartości.
Zdobywanie sprawności w identyfikacji problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej oraz ich wpływu na relacje społeczne, a także wartościowaniu konkretnych rozwiązań. Wykorzystanie zdobytej wiedzy do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych w pracy zawodowej takich jak konflikty czy sprzeczności. Praktyka w rozstrzyganiu sprzeczności, ich analizie oraz w wyciąganiu wniosków.
Przybliżenie aspektów przygotowania dokumentacji ofertowej i przetargowej. Zapoznanie się z technikami negocjacyjnymi w pracy z klientem i stosowaniem ich w praktyce. Praktyka samodzielnego pozyskiwania danych niezbędnych do wykorzystania wybranych teorii i koncepcji politologicznych w analizie zjawisk i procesów społecznych i politycznych, badania przebiegu tych zjawisk oraz wyciągania wniosków. Praktyka w samodzielnym dobieraniu odpowiednich narzędzi i metod do prognozowania tych zjawisk i procesów w przyszłości. Przybliżenie w praktyce wartościowania zadań oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kształtowanie umiejętności postrzegania rzeczywistości w sposób interdyscyplinarny, prawidłowego nadawania znaczeń, procesom i zjawiskom politycznym oraz dostrzegania ich wzajemnych relacji. Praktyka w budowaniu listy priorytetów w celu optymalnej realizacji zleconych zadań w sferze aktywności społecznej i politycznej. W identyfikacji i hierarchizacji problemów zawodowych oraz umiejętnym rozstrzyganiu problemów pojawiających się na powierzonym stanowisku pracy. Zapoznanie z narzędziami budującymi wizerunek firm i stosowaniem ich w praktyce. Zdobywanie wiedzy z różnych dyscyplin nauk politycznych, która może być w przyszłości wykorzystana do rozwoju własnej przedsiębiorczości.
Polsko - Ukraińska Izba Gospodarcza
ADRES SIEDZIBY:
ul. Legionowa 9/2, 01-343 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Branża gospodarczo - promocyjna.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Legionowa 9/2, 01-343 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział eventów, współpraca przy prowadzeniu biura, tłumaczeniach, korespondencji.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Chęć nauki, sumienność, kreatywność, znajomość języka rosyjskiego / ukraińskiego.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Merytoryczna i logistyczna organizacja wydarzeń: konferencji i szkoleń. Umiejętność networkingu i kontaktów interpersonalnych.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- prace biurowe
- prace organizacyjne (organizacja eventów)
- tłumaczenia (ukraiński / rosyjski).
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Obsługa polskich i ukraińskich firm, praca w międzynarodowym środowisku, analityka ekonomiczna. Student pozna uwarunkowania i współzależności między strukturami i instytucjami społecznymi i politycznymi w skali lokalnej, międzynarodowej i międzykulturowej, pogłębi wiedzę o zadaniach i kompetencjach organów władzy publicznej i samorządowej.
Planet Partners sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Kościuszki 40/6, 30-105 Kraków
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Public relations, marketing. Specjalizacja w obsłudze komunikacyjnej firm i instytucji, dostarczanie klientom efektywnych oraz kreatywnych rozwiązań. Praca m.in. dla takich klientów jak: Sinterit, Sener, Pilkington, Osram.
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Kościuszki 40/6, 30-105 Kraków
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział marketingu i PR
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Znajomość języka angielskiego, umiejętność pisania i redagowania tekstów, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- umiejętności komunikacyjne;
- znajomość branży, rynku;
- umiejętność pracy z dziennikarzami, influencerami;
- podstawy analityki projektów komunikacyjnych;
- praca w zróżnicowanym środowisku;
- podstawowe umiejętności obsługi klienta;
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- przygotowanie baz mediów
- redagowanie informacji prasowych
- monitoring mediów i social mediów
- promocja firmy w internecie
- kontakt z dziennikarzami i influencerami
- przygotowywanie raportów
- współpraca przy projektach prowadzonych przez Planet Partners
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
- wdrożenie pojęć związanych z Public Relations
- nabycie podstawowej wiedzy nt. znaczenia Public Relations w działalności przedsiębiorstwa
- poznanie metod i instrumentów kształtowania Public Relations zewnętrznego, wewnętrznego oraz finansów
- kształcenie umiejętności przygotowania strategii PR dla wybranej firmy
- umiejętność samodzielnej organizacji konferencji prasowej
- identyfikacja i analiza bliższego i dalszego otoczenia przedsiębiorstwa pod kątem kreowania strategii PR
- zapoznanie z metodami i technikami niezbędnymi do analizy instrumentów PR do kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
- nabycie podstawowej wiedzy o istocie politologii i jej relacjach do innych nauk społecznych
- umiejętność analizowania przyczyn i przebiegu konkretnych procesów społecznych i politycznych
- umiejętność wartościowania konkretnych problemów społeczno-politycznych
- doskonalenie umiejętności budowania listy priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych i zleconych w zakresie aktywności społecznej i politycznej
- umiejętność prawidłowej identyfikacji i hierarchii problemów zawodowych oraz umiejętność rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku
- wykorzystywanie odpowiednich metod i narzędzi w celu prognozowania zjawisk społeczno-politycznych
- wykorzystanie zdobytej wiedzy do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej tj. konflikty, sprzeczności, negocjacje.
AchA Public Relations sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Nowogrodzka 42/9, 00-695 Warszawa
Biuro ul. Jana III Sobieskiego 5/30, 85-060 Bydgoszcz
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Usługi Public Relations
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Jana III Sobieskiego 5/30, 85-060 Bydgoszcz
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział PR
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Komunikatywność, umiejętność w pisaniu informacji prasowych, język angielski w stopniu komunikatywnym.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Stażysta nabędzie umiejętności dobierania narzędzi PR potrzebnych do przygotowania kampanii wizerunkowej, będzie realizował staż poznając umiejętności i narzędzia współpracy z mediami, budowania kontentu oraz gromadzenia i pisania informacji prasowych. Pozna całe spektrum narzędzi PR niezbędnych do tworzenia ofert dla klientów i docelowo metody obsługi klienta w danym zakresie (np. media relations, PR korporacyjny, social media itd). Założeniem stażu jest przyuczenie stażysty do wykonywania pracy na stanowisku asystenta PR lub młodszego PR lub młodszego specjalisty ds. PR.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przygotowywanie baz mediów oraz portali internetowych, weryfikacja telefoniczna przygotowanych baz, kreacja materiałów prasowych, produktowych opisów do portali internetowych, przygotowywanie postów internetowych, tworzenie raportów z poodejmowanych działań dla klienta.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Przygotowywanie baz mediów oraz portali internetowych, weryfikacja telefoniczna przygotowanych baz, kreacja materiałów prasowych, produktowych opisów do portali internetowych, przygotowywanie postów internetowych, tworzenie raportów z poodejmowanych działań dla klienta.
Amicus Media sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Grochowska 194/196 lok. 61, 04-357 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Produkcja filmowa. Produkcja filmów korporacyjnych, promocyjnych, edukacyjnych oraz dokumentalnych. Obsługa wideo konferencji i wydarzeń (transmisje on-line, relacje).
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Średnie przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Grochowska 194/196 lok. 61, 04-357 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Produkcja (Asystent Producenta, filmy dokumentalne - research, przygotowanie zdjęć w Polsce i za granicą, dokumentacja projektowa, promocja).
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Znajomość języków obcych będzie plusem (angielski, włoski, francuski), natomiast nie jest wymagana. Mile widziane doświadczenie w marketingu i sprzedaży.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- budżetowanie projektu;
- zarządzanie projektem;
- współpraca z instytucjami państwowymi;
- współpraca międzynarodowa;
- promocja i marketing.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przygotowanie zdjęć filmowych od strony produkcyjnej. Planowanie, wdrażanie i promocja projektu:
- planowanie i budżetowanie wyjazdów na zdjęcia w Polsce i za granicą wyszukiwanie lokalizacji, kontakt z przedstawicielami instytucji państwowych i prywatnych w sprawie nawiązania współpracy oraz pozyskania dotacji,
- przeszukiwanie i dokumentacja archiwaliów,
- promocja i dystrybucja filmu.
Praca przy projektach finansowanych ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz ogólnopolskich projektach edukacyjnych.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
W pierwszym okresie stażu student przejdzie szkolenie wdrażające go w specyfikę pracy w produkcji filmowej. Następnie zostaną mu przydzielone podstawowe zadania z zakresu zarządzania projektem - research informacji, gromadzenie dokumentacji, przygotowywanie raportów. Na dalszych etapach stażu planowane jest wdrożenie studenta w bardziej złożone zadania, jak np. kontakt z instytucjami państwowymi w sprawie dotacji i programów ministrów, ale również współpracy w zakresie programów edukacyjnych i kulturalnych. Docelowo, do głównych zadań stażysty należało będzie wyszukiwanie projektów, przetargów, ofert współpracy z instytucjami państwowymi i publicznymi (Ministerstwa, spółki skarbu państwa, fundacje, organizacje) i przygotowywanie ofert projektowych.
Fundacja AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
ADRES SIEDZIBY:
ul. Michała Kajki 80/82 lok. 1, 04-620 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Organizacja pozarządowa, sporty ekstremalne osób z niepełnosprawnością
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Średnie przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Domaniewska 50A Warszawa, oraz miejsca, w których odbywają się zawody (np. Nasielsk, Łódź)
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Wsparcie działu PR, promocja projektu na arenie międzynarodowej
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Znajomość języka angielskiego, ew. innych języków obcych, otwartość na doświadczenia, komunikatywność.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- ciekawe doświadczenie w pracy na rzecz organizacji pozarządowej;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- interesująca praca w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi;
- możliwość wyjazdów na imprezy organizowane przez Fundację.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi fundacjami o podobnym profilu działalności
- poszukiwanie możliwych sponsorów i alternatywnych źródeł finansowania działalności Fundacji
- promowanie projektu w zagranicznych mediach i mediach społecznościowych
- nadzór nad materiałami promocyjnymi
- realizacja projektów od strony administracyjnej
- nawiązywanie kontaktów z mediami
- redagowanie informacji prasowych
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
1. Wsparcie działu komunikacji i PR, poprzez pomoc w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z partnerami - sponsorami, mediami i innymi organizacjami.
2. Promocja projektu Avalon Extreme w mediach i mediach społecznościowych za granicą, znajdowanie materiałów i kontaktów do organizacji o podobnym profilu.
Te dwa główne obszary działań mają przygotować stażystę do pracy w organizacjach pozarządowych, obszarze komunikacji i PR oraz w projektach związanych ze zmianą przekonań społeczeństwa.
Staż pozwoli uczestnikom rozwinąć kompetencje społeczne:
- umiejętność budowania listy priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych w sferze aktywności społecznej i politycznej
- świadomość potrzeby aktywnego uczestnictwa w projektach społecznych i politycznych
- kreatywność i inicjatywa w działaniu
- myślenie i działanie w sposób proinnowacyjny w sferze politycznej i społecznej.
Capital Sun sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Leonida Teligi 5/8, 02-777 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
HR, rekrutacja, marketing, Content Marketing
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Głogowska 31/33s, 60-702 Poznań
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
PR i Social Media Internship, Content Marketing, Copywriting
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
brak
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- nauka wytwarzania treści branżowych;
- nauka wytwarzania treści w oparciu o słowa kluczowe oraz z uwzględnieniem pozycjonowania;
- tworzenie treści HTML optymalizowanych pod SEO;
- tworzenie treści o zróżnicowanej tematyce;
- tworzenie treści reklamowych.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udział w tworzeniu tekstów i artykułów promujących usługi firmy
- wyszukiwanie kontaktów do dziennikarzy, pracowników dydaktycznych, klubów biznesowych, organizacji branżowych i partnerów firmy
- udział w przygotowaniu treści pod social media
- wprowadzanie kontaktów do CRM
- publikowanie treści we wskazanych kanałach social media
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie wymiany informacji o kontaktach i leadach sprzedażowych
- raportowanie do przełożonego
- budowanie pozytywnego wierunku firmy i wspieranie działań marketingowych prowadzonych prze firmę
- inne zadania zlecone w ramach działu PR i social media
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Stażysta pozna w praktyce zagadnienia dotyczące zakresu prawa autorskiego; posiądzie umiejętności poprawnego wyszukiwania potrzebnych informacji do napisania tekstu; nauczy się współdziałać i pracować w grupie; po zakończeniu stażu będzie potrafił odpowiednio określać priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania; będzie uzupełniał i doskonalił wiedzę i umiejętności, przejawiać kreatywność oraz inicjatywność w działaniu.
Capital Sun sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Leonida Teligi 5/8, 02-777 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Agencja Rekrutacyjna, Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Marketingowa, Agencja Content Marketingowa
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Głogowska 31/33s, 60-702 Poznań
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Sales Internship
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
brak
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- umiejętność prezentowania ofert;
- umiejętność tworzenia ofert dla klientów;
- umiejętność prowadzenia rozmów oraz negocjacji;
- umiejętność sprzedaży określonego produktu;
- badanie potrzeb klienta.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wprowadzenie danych do bazy w systemie CRM
- wykonywanie telefonów do klientów w celu przedtawienia oferty firmy zgodnie z obowiązującym standardem
- badanie potrzeb klienta w zakresie założonego w systemie CRM formularza
- udział w przygotowaniu ofert dla klientów
- prowadzenie i uzupełnianie kalendarza wydarzeń targowych
- poznawanie się z nowymi firmami w mediach społecznościowych
- współpraca z pozostałymi działami
- raportowanie do przełożonego
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i wspieranie działań marketingowych
- inne zadania zlecone w ramach działu sprzedaży.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Stażysta nauczy się współdziałać i pracować w grupie; po zakończeniu stażu będzie potrafił odpowiednio określać priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania; będzie uzupełniał i doskonalił wiedzę i umiejętności, przejawiać kreatywność oraz inicjatywność w działaniu. Stażysta będzie wykorzystywał zdobytą wiedzę do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych (sprzeczność, konflikt, negocjacje), będzie myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.
Capital Sun sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Leonida Teligi 5/8, 02-777 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
HR, rekrutacja, marketing, Content Marketing
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Małe przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Głogowska 31/33s, 60-702 Poznań
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Stażysta ds. Projektów Personalnych
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
brak
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- umiejętność dobierania odpowiednich cech kandydatów, do określonego stanowiska;
- umiejętność tworzenia grafik z wykorzystaniem programów graficznych;
- umiejętność nawiązywania kontaktu z urzędami państwowymi.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- redagowanie i publikacja ogłoszeń
- tworzenie grafik do ogłoszeń
- selekcja kandydatów
- dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska
- wyszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydata
- nawiązywanie współpracy i utrzymanie kontaktu m.in. z biurami karier, urzędami pracy
- utrzymywanie stałych relacji z kandydatami, zgodnie z zasadami przyjaznej rekrutacji
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Stażysta nauczy się współdziałać i pracować w grupie; po zakończeniu stażu będzie potrafił odpowiednio określać priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania; będzie uzupełniał i doskonalił wiedzę i umiejętności, przejawiać kreatywność oraz inicjatywność w działaniu. Stażysta będzie wykorzystywał zdobytą wiedzę do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych (sprzeczność, konflikt, negocjacje), będzie właściwie analizować przebieg i przyczyny konkretnych procesów, a zdobytą wiedzę będzie wykorzystywał do rozstrzygania dylematów związanych z doborem kandydatów.
Coral-Club Polska
ADRES SIEDZIBY:
ul. Licealna 14, 96-500 Sochaczew
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Profilaktyka zdrowia. Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Firma międzynarodowa
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Profilaktyka zdrowia
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego, sprawne i bezbłędne posługiwanie się językiem polskim, "lekkie pióro", bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- rozwój umiejętności pracy w zespole;
- podstawy języka marketingowego i tworzenia contentu;
- podstawy public relations w wymiarze praktycznym;
- odpowiedzialność i samodzielność;
- umiejętność prezentowania treści i jasnego wyrażania myśli;
- wykorzystanie mediów społecznościowych w rozwoju Firmy,
- kreatywność oraz inicjatywa w działaniu,
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- realizacja strategii marketingowej Firmy
- obsługa mediów społecznościowych
- tłumaczenie tekstów marketingowych
- tłumaczenie z języka rosyjskiego tekstów i redagowanie na potrzeby Firmy
- wsparcie procesu weryfikacji materiałów marketingowych
- wsparcie działu marketingu
- tworzenie promocyjnych materiałów wideo
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Firmy i funkcjonowaniem Działu Marketingu; 2. Zapoznanie się z narzędziami marketingu internetowego jako środkiem zwiększania sprzedaży i promocji Firmy; 3. Zapoznanie się z terminologią stosowaną w materiałach firmowych; 4. Zapoznanie się z zasadami copywritingu marketingowego (content marketing); 5. Prowadzenie działań z zakresu marketingu internetowego (przez cały okres trwania stażu). 6. Wykorzystanie metod i technik analizy instrumentów PR do kształtowania wizerunku Firmy. 7. Umiejętność oceniania trafności różnych rozwiązań kreatywnych i mediowych. 8. Pomoc w opracowaniu i wdrażaniu innowacyjnych strategii komunikacji marketingowej. 9. Wykorzystwanie zdobytej wiedzy do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej. 10. Wykorzystywanie wiedzy o strukturach i instytucjach społecznych do polepszania komunikacji w Firmie. 11. Ocena problemów zawodowych w wymiarze interdyscyplinarnym. 12. Budowanie listy priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych.
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ADRES SIEDZIBY:
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Szkolnictwo wyższe. Kształcenie akademickie, prowadzenie badań naukowych.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Duże przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
Instytut Leksykografii KUL ul. Chopina 27, 20-023
Lublin
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Instytut Leksykografii
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Znajomość języków obcych, znajomość obsługi pakietów biurowych, zwłaszcza edytorów tekstu.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- doskonalenie warsztatu pracy naukowej, zwłaszcza w zakresie kreacji autorskiej i opracowania redakcyjnego tekstów naukowych;
- nabycie wysokich umiejętności w zakresie obsługi narzędzi informatycznych wspomagających procesy prac nad tekstem;
- poznanie warsztatu pracy leksykografa-encyklopedysty oraz edytora źródeł historycznych;
- doskonalenie umiejętności interpersonalnych, także w środowisku międzynarodowym.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- kwerendy biblioteczne
- opracowanie autorskie i redakcyjne tekstów naukowych
- tłumaczenie tekstów obcojęzycznych
- pomoc w pracy organizacyjnej Instytutu (prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej)
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Praca redakcyjna i organizacyjna przy realizacji projektów naukowo - badawczych i wydawniczych dotyczących przygotowania haseł z encyklopedii (możliwość kreacji haseł z zakresu politologii).
Podczas stażu uczestnik pozna specyfikę pracy wszystkich zespołów, naukowo - badawczych funkcjonujących aktualnie w ramach Instytutu Leksykografii. Będzie realizował konkretne zadania naukowo - badawcze, na potrzeby poszczególnych projektów, będzie pełnił obowiązki w obszarze działań związanych z zarządzaniem dokumentacją Instytutu i organizacją pracy. Będzie uczestniczył w działaniach na rzecz promocji i rozwoju Instytutu Leksykografii w obszarze lokalnym, krajowym i międzynarodowym. Zasadniczym celem stażu jest pozyskanie przyszłych współpracowników Instytutu, odpowiednio przygotowanych do podejmowania zadań w ramach realizowanych przez Instytut projektów naukowo - badawczych. Uczestnik stażu uzyska możliwość poszerzenia swojej wiedzy o istocie politologii a zwłaszcza jej relacjach do innych nauk społecznych oraz nauk humanistycznych. Uzyska informacje o praktycznych zastosowaniach wiedzy politologicznej. Poszerzy wiadomości z zakresu wiedzy o strukturach społeczno - politycznych i zasadach ich funkcjonowania, a także systemach wartości. Poszerzy wiedzę o historycznych aspektach przemian polityczno - społecznych.
Instytut Szkoleń Biznesowych
ADRES SIEDZIBY:
ul. Skautów 11B, 20-055 Lublin
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Edukacyjna. Firma szkoleniowo - doradcza specjalizująca się w prowadzeniu szkoleń biznesowych oraz szkoleń dla administracji publicznej.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Skautów 11B, 20-055 Lublin
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Organizacja szkoleń
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Komunikatywność, systematyczność, dokładność.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Stażysta zapozna się ze specyfiką pracy w branży szkoleniowej, zdobędzie doświadczenie w organizacji szkoleń i konferencji, zdobędzie umiejętności pracy w grupie, współpracy z firmami zewnętrznymi oraz urzędami w ramach realizacji projektów. Stażysta rozwinie wiedzę o funkcjonowaniu struktur społecznych oraz potrzebach człowieka warunkujących formy jego uczestnictwa w życiu społecznym i politycznym. Nauczy się wykorzystywać swoją wiedzę i umiejętności z zakresu studiowanego kierunku w pracy, w środowisku interdyscyplinarnym. Stażysta pozna procedury tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości zorientowanej na aktywność społeczno-polityczną i nie tylko.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa programów komputerowych, np. Word, Excel
- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej
- obsługa klienta w biurze oraz w trakcie konferencji i szkoleń
- współpraca firmami zewnętrznymi oraz urzędami.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Zapoznanie się z przepisami i regulaminami. Organizacja planu dnia przełożonego. Obsługa biura. Obsługa interesanta. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji związanej ze szkoleniami. Koordynacja szkoleń. Analiza potrzeb, procesów społeczno-politycznych w środowisku biznesowym.
LEWIS Communications GmbH Odział w Polsce sp. z o.o.
ADRES SIEDZIBY:
Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Public Relations, marketing, digital
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
10 osób w Polsce, 600+ na świecie
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Działania z zakresu PR, marketingu oraz usługi digital dla klientów z branży IT.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- przygotowywanie strategii komunikacji marki;
- przygotowywanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych;
- opracowywanie materiałów prasowych: informacji prasowych, tekstów poradnikowych, artykułów eksperckich;
- umiejętność budowania relacji z dziennikarzami, blogerami, klientami;
- umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych oraz do zarządzania projektami.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wyszukiwanie informacji i analizowanie danych
- udział w burzach mózgów, wewnętrznych briefingach i szkoleniach
- przygotowywanie materiałów prasowych i marketingowych
- nawiązanie relacji z dziennikarzami, blogerami i influencerami
- przygotowywanie pomysłów komunikacji w mediach społecznościowych
- udział w wydarzeniach organizowanych dla klientów (briefingi, konferencje prasowe)
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Research na potrzeby kampanii dla klientów:
- określanie złożoności i specyfiki zjawisk i procesów społeczno-politycznych,
- charakteryzowanie analityczne wybranych aspektów rzeczywistości społeczno - politycznej
Tworzenie materiałów prasowych / marketingowych:
- przygotowywanie typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł.
Praca w zespole:
- współdziałanie i praca w grupie,
- określanie priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
Fundacja Ukraina
ADRES SIEDZIBY:
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Organizacja pozarządowa zajmująca się organizacją szkoleń, spotkań integracyjnych, wydarzeń kulturowych, realizacją projektów unijnych, jak również rozwojem współpracy między sektorem biznesowym z pozarządowym w kontekście krajowym oraz międzynarodowym.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział informacyjny
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Dobra znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość języków ukraińskiego oraz rosyjskiego, język polski na poziomie B1, angielski A2. Pewność siebie; chęć powiększenia wiedzy z zakresu migrantów. Znajomość przepisów prawnych będzie dodatkowym atutem.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej;
- łączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność organizowania procesów;
- zarządzanie informacją na temat legalizacji pobytu.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udział w tworzeniu harmonogramu wykonywania pracy
- współpraca z różnymi organizacjami państwowymi
- udział w organizacji sesji informacyjnych
- tłumaczenie podczas konsultacji prawnych/legalizacji/doradztwo
- upowszechnienia materiałów promocyjnych CUKRu oraz Fundacji
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
- zapoznanie ze strukturą organizacji, zasadami, obowiązkami,
- współpraca z członkami zespołów informacyjnych oraz projektowych przy planowaniu i organizacji,
- opracowanie i analiza danych związanych z bieżącą sytuacją geopolityczną, uwarunkowaniami prawnymi oraz sytuacją ekonomiczną imigrantów w Polsce,
- pomoc w sesjach informacyjnych: przygotowanie dokumentacji, kontakt z kandydatami, udział w prowadzeniu sesji itd.,
- stworzenie ściany informacyjnej,
- tworzenie ankiet, badanie frekwencji,
- upowszechniania materiałów promocyjnych CuKRu oraz Fundacji.
Założeniem stażu w Fundacji Ukraina jest zdobycie wiedzy o zadaniach i działalności organizacji społecznych oraz nabycie praktycznych umiejętności pracy w ich strukturach. Celem stażu jest także zapoznanie się z procesem internacjonalizacji potrzeb społecznych w skali lokalnej, krajowej i globalnej poprzez pracę w międzynarodowym środowisku oraz realizację działań o ponadnarodowym zasięgu. Student nabędzie też wiedzę na temat procesów zmian struktur i instytucji społecznych oraz ich elementów, o przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian oraz ich uwarunkowań.
Fundacja Ukraina
ADRES SIEDZIBY:
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Organizacja pozarządowa zajmująca się organizacją szkoleń, spotkań integracyjnych, wydarzeń kulturowych, realizacją projektów unijnych, jak również rozwojem współpracy między sektorem biznesowym z pozarządowym w kontekście krajowym oraz międzynarodowym.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Integracja międzynarodowa.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Dobra znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość języków ukraińskiego, język polski na poziomie B1, angielski B1. Pewność siebie.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- umiejętność pracy zespołowej;
- łączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność organizowania procesów;
- umiejętność koordynacji projektów.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udział w tworzeniu harmonogramu wykonywania pracy
- współpraca z różnymi organizacjami państwowymi
- aktywny udział w koordynacji projektu
- fakturowanie, współpraca z księgowością
- nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi zza granicy
- praca przy projektach wewnętrznych typu Targi Pracy
- organizacja szkoleń dla przedsiębiorców
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
-wprowadzenie w codzienne życie organizacji,
- zapoznanie ze strukturą organizacji, zasadami, obowiązkami,
- współpraca z członkami zespołów projektowych przy planowaniu i organizacji działań zaplanowanych w projektach,
- opracowanie i analiza danych związanych z bieżącą sytuacją geopolityczną, uwarunkowaniami prawnymi oraz sytuacją ekonomiczną imigrantów w Polsce,
- tworzenie procesów społeczno - politycznych przy projekcie,
- identyfikacja problemów społeczno-politycznych oraz pozyskiwanie rozwiązań,
- merytoryczna organizacja szkoleń tematycznych,
- ciągły kontakt z księgowością.
Głównymi założeniami stażu w Fundacji Ukraina są rozwój osobisty, nabycie pewności siebie oraz praktycznych umiejętności pracy w podobnych organizacjach. Podczas odbywania stażu Stażysta/ka będzie miał/a okazję pracować przy dużych projektach, w tym unijnych, brać udział w szkoleniach wewnętrznych itd. Ważna też jest możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej (np. konflikt, negocjacje).
Fundacja Ukraina
ADRES SIEDZIBY:
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Organizacja pozarządowa zajmująca się organizacją szkoleń, spotkań integracyjnych, wydarzeń kulturowych, realizacją projektów unijnych, jak również rozwojem współpracy między sektorem biznesowym z pozarządowym w kontekście krajowym oraz międzynarodowym.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział projektów.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Podstawowa wiedza dot. NGO i projektów unijnych; umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; znajomość j. angielskiego min. B2; znajomość j. ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem; dobra znajomość programów z pakietu MS Ofiice - w szczególności Word i Excel; komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- praktyczna umiejętność tworzenia projektów unijnych;
- poznanie zasad działania organizacji pozarządowej;
- nabycie kompetencji w zakresie pracy z kontrahentami, obsługi klienta;
- umiejętność pracy w międzynarodowym, zróżnicowanym kulturowo środowisku;
- zwiększenie umiejętności posługiwania się językami obcymi;
- umiejętność organizacji wydarzeń o różnym charakterze: szkoleniowym, kulturalnym, integracyjnym;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność tworzenia analiz (danych, problemów, zjawisk społecznych).
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zapoznanie się ze specyfiką działania fundacji oraz jej strukturą i standardami
- obsługa interesantów w języku polskim i angielskim
- tworzenie korespondencji mailowej skierowanej do interesantów, klientów i partnerów fundacji
- wyszukiwanie informacji, tworzenie zestawień i analiz na potrzeby bieżącej pracy Działu Projektów
- dokonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych
- tworzenie ankiet, badań satysfakcji
- udział w bieżących spotkaniach i pracach koncepcyjnych oraz procesie planowania pracy Działu
- tworzenie wniosków o dofinansowanie projektu we współpracy z innymi członkami zespołu
- wsparcie Działu Projektów w bieżącej pracy
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Skrócony program stażu:
- współpraca z członkami zespołów projektowych przy planowaniu i organizacji działań zaplanowanych w projektach,
- tworzenie wniosków projektowych w języku polskim i angielskim,
- udział w bieżących spotkaniach i pracach koncepcyjnych Działu Projektów.
- obsługa interesantów w języku polskim i angielskim
- bieżący kontakt z kontrahentami i partnerami Fundacji
- opracowanie i analiza danych związanych z bieżącą sytuacją geopolityczną, uwarunkowaniami prawnymi oraz sytuacją ekonomiczną imigrantów w Polsce,
Założeniem stażu w Fundacji Ukraina jest zdobycie wiedzy o zadaniach i działalności organizacji społecznych oraz nabycie praktycznych umiejętności pracy w ich strukturach. Celem stażu jest także zapoznanie się z procesem internacjonalizacji potrzeb społecznych w skali lokalnej, krajowej i globalnej poprzez pracę w międzynarodowym środowisku oraz realizację działań o ponadnarodowym zasięgu. Student nabędzie też wiedzę na temat procesów zmian struktur i instytucji społecznych oraz ich elementów, o przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian oraz ich uwarunkowań. Podczas odbywania stażu będzie miał okazję do wykorzystania zdobytej wiedzy do rozwiązywania problemów społeczno-politycznych pojawiających się w pracy zawodowej (np. sprzeczność, konflikt, negocjacje). Niejednokrotnie będzie mógł wykorzystać umiejętność analizy proponowanych rozwiązań konkretnych problemów i zaproponować w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia oraz analitycznie scharakteryzować wybrane aspekty rzeczywistości społeczno - politycznej. Jednym z założeń stażu jest rozwinięcie umiejętności przygotowani typowych prac pisemnych i wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł.
Fundacja Ukraina
ADRES SIEDZIBY:
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Organizacja pozarządowa zajmująca się organizacją szkoleń, spotkań integracyjnych, wydarzeń kulturowych, realizacją projektów unijnych, jak również rozwojem współpracy między sektorem biznesowym z pozarządowym w kontekście krajowym oraz międzynarodowym.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Ruska 46A/201, 50-079 Wrocław
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział PR, promocja i komunikacja społeczna
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
1
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
- Znajomość języka ukraińskiego i polskiego na poziomie B2 w pisaniu,
- Rozumienie podstaw grafiki i dobrego wyglądu materiałów,
- Skuteczne zarządzanie czasem,
- Samodzielność w wykonywaniu zadań,
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
- Umiejętność pisanie tekstów promocyjnych w językach ukraińskim i polskim,
- Opracowanie i analiza danych związanych z bieżącą sytuacją polityczną, uwarunkowaniami prawnymi oraz sytuacją społeczno-ekonomiczną migrantów w Polsce w celu wybrania kierunku komunikacji z odbiorcami,
- Zrozumienie podstaw grafiki i dobrego wyglądu materiałów, umiejętność podstawowego stworzenia materiałów graficznych i ich adaptacji,
- Identyfikacja problemów społeczno-politycznych i ich adresowanie podczas tworzenia komunikatów,
- Umiejętność skutecznego zarządzania czasem,
- Kompetencje komunikacyjne, związane z przedstawieniem wizji, oferty i wizerunku,
- Wiedza zdobyta podczas stażu będzie pomocna w rozwiązywaniu problemów społeczno-politycznych pojawiających się w dalszej karierze.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Napisanie tekstów w językach ukraińskim i polskim,
- Stworzenie podstawowej grafiki,
- Robienie zdjęć i filmowanie wydarzeń,
- Sporządzenie postów na media społecznościowe,
- Udział w planowaniu promocji, pomoc w tworzeniu strategii,
- Zbiór informacji dla wykorzystania w celach promocyjnych
(jak wewnątrz organizacji tak i poza nią),
- Dokonywanie analizy potrzeb odbiorców dla promocji wydarzeń i przekazywanie informacji dla dostosowania oferty organizacji do ww. potrzeb
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
- Szkolenie odnośnie zasad i reguł pracy w dziale promocyjnym Fundacji, wprowadzenie w procesy,
- Wykonywania poszczególnych zadań ze wsparciem,
- Wykonywanie poszczególnych zadań samodzielnie,
- Wsparcie w planowaniu promocji - na podstawie potrzeb społecznych i organizacji,
- Udział w tworzeniu strategii - w obszarze współpracy organizacji ze społeczeństwem,
- Prowadzenie i koordynowanie samodzielne kampanii promocyjnych według informacji otrzymanej na podstawie analiz potrzeb,
- Tworzenie procesów społeczno-politycznych przy projektach,
- Opracowanie i analiza danych związanych z sytuacją ekonomiczną imigrantów w Polsce.
Głównymi założeniami stażu w Fundacji Ukraina są: zdobycie wiedzy o działalności NGO oraz nabycie umiejętności pracy w podobnej strukturze; zapoznanie się z procesem reakcji na potrzeby społeczne w skali lokalnej, krajowej i globalnej poprzez pracę w międzynarodowym środowisku oraz realizację działań o ponadnarodowym zasięgu.
Stażyst/ka nabędzie też wiedzę na temat procesów promocyjnych w instytucji społecznej i podniesie swój poziom kompetencji w wykonywaniu czynności potrzebnych na rynku pracy.
INFOR PL S.A.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Działalność wydawczniczo-informacyjna. Największy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Średnie przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dziennikarstwo, marketing
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
6
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Zmysł wyszukiwania tematów oraz umiejętności pisania o nich w sposób interesujący, swoboda w pisaniu do Internetu, zdolność samodzielnego poszukiwania tematów, sprawność w posługiwaniu się elektroniczną bazą (np. lex) w zakresie wyszukiwania aktów prawnych i orzeczeń, umiejętność współpracy, rzetelność, dynamiczność i szybkość w działaniu.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Umiejętność pisania i redagowania tekstów, sprawność w wyszukiwaniu informacji, korzystanie z elektronicznych baz informacji prawnej (LEX, Legalis, INFORLEX), obsługa social media, analityka wybranych serwisów portalu, obsługa narzędzi analitycznych, obsługa CMS, publikowanie tekstów, moderacja forum.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Pisanie i redagowanie tekstów, moderacja forum, analityka wybranych serwisów portalu, obsługa narzędzi analitycznych, obsługa CMS.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
I ETAP: Zapoznanie się z zasadami i warunkami pracy w redakcji Infor.pl. Poznanie opiekuna, omówienie głównych celów praktyk. Zapoznanie się z zespołem. Określenie godzin pracy i zasad oceny pracy. Krótki kurs obsługi programu zarządzania treścią i zdjęciami. Podstawowe szkolenie redakcyjne z zakresu pisania tekstów w Internecie (kwestie pozycjonowania artykułów, właściwego przygotowywania pod wyszukiwarkę Google'a). Szkolenie z ochrony praw autorskich.
II ETAP: zapoznanie się z procesem legislacyjnym, ze stronami rządowymi, newsowymi. Samodzielne poszukiwanie tematów w celu generowania kontentu. Konsultacja tematów z redaktorem. Redagowanie newsów, w tym tworzenie tytułu i leadu pod kątem lepszego pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Pisanie tekstów i obróbka redakcyjna artykułów.
- aktualizacja kontentu w pozczególnych serwisach,
- moerowanie i rozwój Forum (tworzenie wątków, komentarzy),
- nawiązywanie kontaktów z nowymi autorami, ekspertami,
- wykonywanie zadań przy doraźnej pomocy opiekuna stażu,
- skrupulatne wpełnianie powierzonych zadań,
- raportowanie do opiekuna stażu.
III ETAP: Obróbka merytoryczna pozyskanych treści. Zamieszczanie jednostek redakcyjnych na łamach portalu. Dbanie o coraz lepszą jakość i formę zamieszczanych treści. Zapoznanie się z podstawami HTML, wdrożenie posługiwania się linkami.
Swobodne posługiwanie się programami do zarządzania treścią, w tym do obróbki zdjęć i zamieszczanie plików video. Uczestnictwo w kolegiach redakcyjnych. Inicjowanie działań promujących działanie portalu na zewnątrz - patronaty, wydarzenia, konferencje itp. Realizacja zaakceptowanych przez przełożonego własnych pomysłów wpływających.
Po ukończonym stażu student będzie:
- miał orientację o praktycznych zastosowaniach wiedzy politologicznej
- miał wiedzę o zadaniach i kompetencjach organów władzy publicznej i organizacji obywatelskich
- znał źródła, metody, narzędzia i techniki pozyskiwania informacji właściwej dla politologii oraz pozwalającej opisywać system społeczno-polityczny
- znał międzynarodowe i krajowe regulacje prawne w zakresie ochrony własności intelektualnej
- znał struktury organizacyjne międzynarodowe i krajowe mające w swoich kompetencjach ochronę własności intelektualnej
- posiadał umiejętności postrzegania rzeczywistości w jej interdyscyplinarnym wymiarze
- potrafi właściwie analizować przesłanki i przebieg konkretnych działań politycznych
IDEA BANK S.A.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Bank dla przedsiębiorców: osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Duże przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Departament windykacji, biuro strategii i wsparcia procesów windykacyjnych, biuro monitoringu i windykacji przedsądowej
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Zaangażowanie i odpowiedzialność; umiejętność organizacji pracy własnej; znajomość pakietu Ms Office.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Student biorący udział w projekcie stażowym w naszym Banku otrzyma możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy na temat procesów i zasad funkcjonowania instytucji finansowej, pozna kluczowe aspekty związane z obszarem windykacji i prawa. Student rozwinie także swoje umiejętności interpersonalne oraz współpracy, a przede wszystkim zrobi pierwszy krok w zawodową przyszłość i zdobędzie pierwsze doświadczenie zawodowe.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- archiwizacja dokumentów
- przygotowywanie zestawień dokumentów podlegających archiwizacji,
- porządkowanie dokumentacji będącej w zasobach Departamentu
- uporządkowanie i spisanie materiałów biurowych będących w posiadaniu Biura
- wprowadzanie danych do zestawień, do systemu windykacyjnego
- działania związane z obsługą korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- rejestracja zwrotek,
- weryfikacja i analiza statusu doręczenia.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Zadania mające na celu poszerzenie wiedzy z obszaru windykacji oraz prawa. Wsparcie w pracach administracyjnych dotyczących obsługi korespondencji. Stażysta będzie mógł pozyskać podstawową wiedzę o procesie instytucjonalizacji potrzeb społecznych w skali lokalnej, krajowej i globalnej, a także o systemach normatywnych (prawo, moralność, obyczaj) konstytuujących działanie instytucji społecznych i politycznych. Stażysta po obyciu stażu prawidłowo zidentyfikuje i zhierarchizuje problemy zawodowe i umiejętnie rozstrzygnie dylematy związane z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku. Student podczas stażu będzie wykonywał zadania mające na celu poszerzenie wiedzy z obszaru windykacji, prawa, oraz funkcjonowania instytucji państwowych oraz prywatnych.
IDEA BANK S.A.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Bank dla przedsiębiorców: osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Duże przedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Okopowa 1, 20-400 Lublin
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Departament windykacji, biuro postępowań prawnych i egzekucyjnych (obszary związane z postępowaniami sądowymi oraz z postępowaniami egzekucyjnymi)
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
8
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Zaangażowanie i odpowiedzialność; umiejętność organizacji pracy własnej; umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Student biorący udział w projekcie stażowym w naszym Banku otrzyma możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy na temat procesów i zasad funkcjonowania instytucji finansowej, pozna kluczowe aspekty związane z obszarem windykacji i prawa. Student rozwinie także swoje umiejętności interpersonalne oraz współpracy, a przede wszystkim zrobi pierwszy krok w zawodową przyszłość i zdobędzie pierwsze doświadczenie zawodowe.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wprowadzanie danych do zestawień, do systemu windykacyjnego,
- analiza akt sprawy,
- przygotowanie dokumentacji i załączników do pism procesowych,
- przygotowanie projektów pism procesowych,
- przygotowanie wniosków o nadanie klauzuli wykonalności, wniosków o sporządzenie uzasadnienia,
- przygotowanie projektów pozwów,
- analiza tytułów wykonawczych,
- monitoring postępowania upadłościowego (mailowy, pisemny, telefoniczny z sądem/syndykiem)
- pomoc w archiwizacji dokumentów,
- wprowadzenie do systemu korespondencji przychodzącej,
- pomoc przy kierowaniu wniosków o wszczęcie egzekucji,
- pomoc przy zgłaszaniu wierzytelności w postępowaniu upadłościowym,
- skanowanie operatorów szacunkowych nieruchomości,
- monitoring postępowania spadkowego.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Zadania mające na celu poszerzenie wiedzy z obszaru windykacji oraz prawa. Wsparcie w pracach administracyjnych dotyczących obsługi pism procesowych, wniosków o postępowaniu upadłościowym, wniosków o wszczęcie egzekucji, itp.. Analiza tytułów wykonawczych oraz akt sprawy. Stażysta będzie mógł pozyskać podstawową wiedzę o procesie instytucjonalizacji potrzeb społecznych w skali lokalnej, krajowej i globalnej, a także o systemach normatywnych (prawo, moralność, obyczaj) konstytuujących działanie instytucji społecznych i politycznych. Stażysta po obyciu stażu prawidłowo zidentyfikuje i zhierarchizuje problemy zawodowe i umiejętnie rozstrzygnie dylematy związane z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku. Student podczas stażu będzie wykonywał zadania mające na celu poszerzenie wiedzy z obszaru windykacji, prawa, oraz funkcjonowania instytucji państwowych oraz prywatnych.
"Informator Stolicy" P&D idea wydawca gazety i portalu
ADRES SIEDZIBY:
ul. Daniłowskiego 2/4, 01-833 Warszawa
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Działalność wydawczniczo-informacyjna. Największy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej.
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. G. Daniłowskiego 2/4, 01-833 Warszawa
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dziennikarstwo, portal internetowy.
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
Lekkie pióro i dobra znajomość języka polskiego; kreatywność przy realizacji nowych materiałów.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Po odbyciu stażu uczestnik zdobędzie umiejętności samodzielnej pracy na portalu internetowy - począwszy od pisania artykułów, umieszczania ich na stronie (CMS) oraz doboru zdjęć. Dodatkowo zapozna się z technikami wstawiania postów na Facebook.
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Pisanie artykułów poświęconych wydarzeniom z różnych dzielnic Warszawy,
- Wprowadzanie tekstów na portalu (CMS) i na stronę FB,
- Publikacja gotowych materiałów,
- Wyszukiwanie, obróbka i umieszczanie zdjęć w serwisie.
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
Ramowy program praktyk:
- Czynności wstępne. Zapoznanie z organizacją, podanie ogólnych informacji dotyczących organizacji oraz zapoznanie się z kulturą organizacyjną firmy.
- Zapoznanie studenta z obowiązkami, jakie wykonują pracownicy redakcji / działów redakcji w jakiej praktykę odbywa student,
- Zapoznanie się z harmonogramem praktyki. Przedstawienie szczegółowego planu zadań, jakie wykonywać będzie student,
- Zapoznanie studenta z tokiem postępowania przy budowaniu informacji, polityki informacyjnej i wizerunku prasowego,
- Umożliwienie studentowi poszerzania zakresu znajomości podstawowych praktycznych i technicznych umiejętności związanych z pracą w mediach o danym profilu (prasa, internet),
- Umożliwienie studentowi wzięcia udziału w jak najszerszym zakresie prac redakcji wyznaczonych przez jej specyfikę (zbieranie materiał, opracowywanie materiału, produkcja newsa, itd.),
- Umożliwienie studentowi tworzenia i zamieszczania materiałów informacyjnych na rzecz medium, w którym praktyka ma miejsce,
- Realizacja innych działań wyznaczonych przez medium, w którym praktyka ma miejsce,
- Realizacja innych działań wyznaczonych przez specyfikę instytucji, w której odbywa się praktyka,
- Zakończenie praktyki. Przedłożenie sprawozdania z praktyki. Załatwienie czynności związanych z zakończeniem praktyki.
Mindsupporters Sp. z o. o.
ADRES SIEDZIBY:
ul. Lwowska 38, 40-389 Katowice
ZAKRES PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI, BRANŻA:
Firma zajmuje się prowadzeniem działalności edukacyjnej i rozwojem firm, głównie w obszarach sprzedaży, marketingu i PR obsługiwanych klientów (w ramach pracy agencji reklamowej).
WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA:
Mikroprzedsiębiorstwo
DANE DOTYCZĄCE ORGANIZOWANEGO STAŻU
WYMIAR CZASOWY STAŻU:
360h realizowanych w 16 tygodni (w tym: nie mniej niż 20 godzin w tygodniu, oraz nie więcej niż 90 godzin w miesiącu)
TERMIN REALIZACJI STAŻU:
Czerwiec 2018 – Październik 2018
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU (LOKALIZACJA):
ul. Lwowska 38, 40-389 Katowice
OBSZAR, DZIAŁ PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI STAŻU:
Dział PR wewnętrzny, jak i klientów firmy
PRZEWIDZIANA LICZBA MIEJSC STAŻOWYCH:
2
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STAŻYSTÓW:
• Znajomość języka angielskiego (poziom: przynajmniej średniozaawansowany),
• Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem (nie jest niezbędna),
• Znajomość MS Office (w szczególności: Word, Excel, Power Point),
• Umiejętność redagowania tekstów.
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W TOKU REALIZACJI STAŻU:
Efekty kształcenia:
• Student zna i rozumie podstawowe pojęcia związane z Public Relations,
• Student zna znaczenie Public Relations w działalności przedsiębiorstwa,
• Student zna metody i instrumenty w kształtowaniu Public Relations,
• Student potrafi sporządzić strategię PR dla wybranej firmy,
• Student potrafi zidentyfikować i zanalizować otoczenie bliższe i dalsze przedsiębiorstwa w aspekcie kreowania strategii PR,
• Student potrafi wykorzystać metody i techniki analizy instrumentów PR do kształtowania wizerunku wybranego przedsiębiorstwa,
• Student potrafi pracować w zespole realizującym projekt oraz wykonać zespołowo odpowiednią dokumentację,
• Ma świadomość znaczenia dobrej komunikacji i PR w obliczu kryzysów wewnątrz przedsiębiorstwa,
• Posiada umiejętność prawidłowego nadawania znaczeń, procesom i zjawiskom politycznym oraz dostrzegania ich wzajemnych relacji,
• Potrafi prognozować zjawiska i procesy społeczno-polityczne z wykorzystaniem wybranych metod i narzędzi,
• Potrafi odpowiednio zbudować listę priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych w sferze aktywności społecznej i politycznej,
• Prawidłowo identyfikuje i hierarchizuje problemy zawodowe i umiejętnie rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem obowiązków na zajmowanym stanowisku,
• Potrafi odpowiednio zbudować listę priorytetów w celu optymalnej realizacji zadań własnych lub zleconych w sferze aktywności społecznej i politycznej,
• Przejawia kreatywność oraz inicjatywność w działaniu.
Stażysta nauczy się:
• tworzenia tekstów reklamowych (copywriting)
• tworzenia informacji prasowych i tekstów z prośbą o patronat medialny
• jak budować bazę mediów
• jak budować relacje z mediami na poziomie lokalnym i ogólnopolskim
• jak budować wizerunek osób publicznych (personal branding) i firm
• używać nowoczesnych narzędzi wsparcia PR
• tworzenia spójnych planów działań PR
• nowoczesnych narzędzi marketingowych i PR
• sposobów na dotarcie do poszczególnych segmentów rynku
• różnic pomiędzy marketingiem tradycyjnym, a nowoczesnym
• różnych możliwości marketingowych zarówno offline, jak i online
• nowoczesnych narzędzi marketingowych
• sposobów na dotarcie do nowych segmentów rynku
• możliwości i ograniczenia jakie dają poszczególne kanały dotarcia do odbiorców
• narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań marketingowych w social media
• sposobów pomiaru działań marketingowych w social media
• sposobów optymalizacji kampanii reklamowych w wybranych mediach społecznościowych
PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• obsługa PR klientów firmy
• budowanie relacji z mediami w ramach obsługi klientów
• budowanie bazy mediów dedykowanej poszczególnym klientom
• budowanie pozytywnego wizerunku marki
• wsparcie organizacji eventów
• przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych
• prowadzenie bieżącej komunikacji z mediami
• przygotowywanie materiałów public relations – prezentacji, raportów, materiałów dla sponsorów, copywriting
• wsparcie bieżących projektów PR
• monitoring działań konkurencji
• przygotowywanie raportów z działań PR-owych
SKRÓCONY OPIS PROGRAMU STAŻU, GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:
1 tydzień
• wstępna rozmowa z opiekunem praktyk
• instruktaż BHP
• zapoznanie z zakresem obowiązków
• zapoznanie Stażysty z zespołem
• przekazanie informacji na temat działalności firmy
• szkolenie z webwritingu (jeden dzień)
• szkolenie z budowania relacji z mediami (dwa dni)
2 tydzień
• budowanie bazy mediów dedykowanej wybranemu klientowi firmy
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy
• szkolenie z prowadzenia działań prowo-marketingowych na Facebooku
3 tydzień
• budowanie bazy mediów dedykowanej wybranemu klientowi firmy (ciąg dalszy)
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy
• szkolenie z prowadzenia działań PRowo-marketingowych na Instagramie
• moderacja wybranego jednego fan page klienta
4 tydzień
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• opracowanie koncepcji działań wizerunkowych dla wybranego klienta firmy
• moderacja wybranego jednego fan page i jednego konta na Instagramie klienta
5 tydzień
• szkolenie z prowadzenia działań wizerunkowych na Linkedin
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• wybór koncepcji działań wizerunkowych dla wybranego klienta firmy – ustalenie planu działań
• moderacja wybranego jednego fan page i jednego konta na Instagramie klienta
6 tydzień
• opracowanie koncepcji prowadzenia działań wizerunkowych na Linkedin dla wybranego klienta firmy
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• moderacja wybranego jednego fan page i jednego konta na Instagramie klienta
7 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• moderacja wybranego jednego fan page, jednego konta na Instagramie i jednego profilu na Instagramie klienta
8 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego fan page klienta
9 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego fan page klienta
10 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu na linkedin klienta
11 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta (wsparcie w organizacji eventów, budowanie relacji z mediami)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu na linkedin klienta
12 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta (wsparcie w organizacji eventów, budowanie relacji z mediami)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu na Instagramie klienta
13 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta (wsparcie w organizacji eventów, budowanie relacji z mediami)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu na Instagramie klienta
14 tydzień
• wdrażanie opracowanych wcześniej działań wizerunkowych dla wybranego klienta (wsparcie w organizacji eventów, budowanie relacji z mediami)
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej (CSR) dla firmy
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu w wybranym social media klienta
15 tydzień
• przygotowanie jednej informacji prasowej dla klienta firmy i jej publikacja w mediach
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu w wybranym social media klienta
• przygotowanie raportu z podjętych działań PRowych
16 tydzień
• tworzenie treści na bloga firmowego lub opracowanie researchu dla pozostałych pracowników (w zależności od poziomu wiedzy w tematach poruszanych na blogu)
• całościowa obsługa jednego wybranego profilu w wybranym social media klienta
• przygotowanie raportu z podjętych działań PRowych
• podsumowanie stażu
• zakończenie stażu